راز جادوی بزرگ

راز جادوی بزرگ

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
396

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راز جادوی بزرگ

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
بیشتر مطالب وین دایر در این کتاب حول این محورها می‌گردد: زندگی، کار و ثروت. دایر در این کتاب کوشیده است راه‌حل‌های منتهی به خوشبختی و موفقیت در کار و زندگی و ثروت را تا حد ممکن موجز و مختصر و طوری‌که همه افراد از هر قشر و جامعه‌ای بتواند آن را دریابد و به عمل درآورد، در قالب جملات و عباراتی کوتاه آورده است.
به قول مترجم، این کتاب خواننده خویش را به قیام در برابر بازیچه و قربانی شدن فرامی‌خواند؛ شیوه‌ای که از کودکی به آن خو گرفته‌ایم و از ابتدا به جهت ناتوانی ناشی از خردی تسلیم قربانی‌کنندگانی چون پدر و مادرهایی می‌شویم که خود در روزگار کودکی قربانی پدر و مادرهایشان بوده‌اند و این سلسله را پایانی نیست.
آنچه در این اثر بر اساس کتاب مشهور “بر ستون استوار پاهای خود بایستید” تلخیص شده و به صورت گزیده و خواندنی در اختیار خواننده گذاشته شده، شما را به تامل و تعمق وامی‌دارد تا با کلام و رفتار خویش دیگران را دعوت به قربانی کردن خود نکنید.
وین دایر در این کتاب می‌نویسد: وقتی فهمیدید که انسانیت خود را فدای ثروت، مقام و پول کرده‌اید از خود بپرسید این ظواهر چه خیری به من می‌رساند، وقتی نه به کسی عشق می‌ورزم و نه عشقی دریافت می‌کنم. اگر احساس را در زندگی از دست بدهید همه چیز رنگ می‌بازد.
عبارات و گزیده‌های این کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی در کنار هم آمده است
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی