بازی درمانی یونگی (روانشناسی تحلیلی)

(0)
نویسنده:

2,940,000ریال

2,352,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
462

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازی درمانی یونگی

انتشارات اندیشه احسان منتشر کرد:
کتاب حاضر دربارۀ بازی‌درمانی مبتنی بر نظریۀ کارل گوستاو یونگ روان‌شناس تحلیلی است. این کتاب به شیوه‌ای ساده سازماندهی شده تا خواننده بتواند با برقراری یک رابطۀ پویا بین درمانگر و کودک و نوجوان، روند بهبود و درمان آسیب‌های روانی را به حداکثر برساند. هدف اصلی بازی‌درمانی تحلیلی، فعال‌کردن فرایند تفرد (یعنی تبدیل‌شدن به یک فرد بالغ) در دوران کودکی است که این روند از طریق برقراری یک رابطه گرم و همدلانه ممکن خواهد شد.
در این کتاب کاربرد ابزارهای مختلف بازی‌درمانی، از جمله‌ شن‌بازی و رنگ‌آمیزی ماندالاها، به‌طور مفصل مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ به‌گونه‌ای که خواننده پس از مطالعه کتاب و تسلط‌یافتن بر توضیحات کاربردی آن می‌تواند در عرصه عمل نیز یافته‌های خویش را به‌کار گیرد. نگرش تحلیلی درمانگر، به کودک این فرصت را ارائه می‌دهد تا به سمت حیات نمادین (جایی که احساسات و تصاویر در آن قرار دارد)، حرکت کند. همچنین با مهار خشم، درمانگران روند تحول را تسهیل می‌كنند و احساسات مثبت را در کودک و نوجوان به‌وجود می‌آورند. نگرش تحلیلی یا نمادین در یک فرآیند و بستر درمانی که امنیت روانی را تقویت می‌کند، پرورش می‌یابد.
دکتر اریک جی. گرین، استادیار مشاوره در دانشگاه پوردو در غرب لافایت و عضو هیئت علمی دانشگاه جان هاپکینز (JHU) در بالتیمور است‌. او سالانه آموزش‌های مربوط به بازی درمانی و پروتکل‌های درمان تروما با کودکان و نوجوان را برگزار می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی