دوباره فکر کن

(0)
نویسنده:

1,750,000ریال

1,575,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
432

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دوباره فکر کن

انتشارات بهار سبز منتشر کرد:
"آدام گرانت باور دارد داشتن ذهن باز، مهارتی آموختنی است. و هیچ‌کس نمی‌تواند این مهارت بسیار ارزشمند را بهتر از او در این کتاب فوق‌العاده آموزش بدهد. بینش‌های برجسته‌ی این کتابِ درخشان، تضمین می‌کنند عقاید و مهم‌ترین تصمیمات خود را مورد بازنگری قرار دهید."
- دنیل کین‌من: برنده‌ی جایزه‌ی نوبل اقتصاد و نویسنده‌ی کتاب تفکر، سریع و آهسته
"این کتاب برای هم‌اکنون مناسب است. بله، یادگیری نیازمند تمرکز است. اما از یاد بردن و یادگیری دوباره نیازمند تمرکز بیشتری است: نیازمند انتخاب شجاعت به‌جای راحتی است. در کتاب دوباره فکر کن، آدام گرانت، پژوهش و داستان‌سُرایی را با هم ترکیب می‌کند تا به‌ما کمک کند ماهیچه‌ی فکری و احساسی مورد نیاز را برای ‌داشتن کنجکاوی لازم درباره‌ی دنیا و تغییر آن بسازیم. هرگز تا این حد به‌چیزی که نمی‌دانم امیدوار نبوده‌ام."
- دکتر برنی براون: نویسنده‌ی کتاب پُرفروش نیویورک تایمز با عنوان رهبری شجاعانه (منتشرشده توسط همین ناشر و مترجم)
"هر کسی می‌خواهد فرهنگ یادگیری و اکتشاف را در خانه، محل کار یا مدرسه بسازد باید کتاب دوباره فکر کن را بخواند. آدام گرانت با گرمی و شوخ‌طبعی، پژوهش‌های پیچیده را به‌این مسئله‌ی مهم تزریق می‌کند که چرا هریک از ما باید پیوسته فرضیات قدیمی را به‌پرسش گرفته و ایده‌ها و دیدگاه‌های جدید را بپذیریم. در دنیایی که به‌طور فزاینده‌ای قطبی شده، درس‌های این کتاب مهم‌تر از همیشه‌اند."
- بیل و ملیندا گیتس
"آدام گرانت بحث جذابی می‌کند که اگر فروتنی و کنجکاویِ بازنگری درباره‌ی باورهایمان داشته باشیم، همیشه می‌توانیم خودمان را از نو بسازیم. دوباره فکر کن به‌من کمک کرد تا یاد بگیرم متفکران بزرگ و انسان‌های موفق چگونه اجازه نمی‌دهند تخصص یا تجربه‌شان مانعی در راه یادگیری همیشگی آن‌ها باشد."
- اِم نایت شیامالان: مدیر شرکت حس ششم و اسپلیت
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 0

    اکثر ما به دانش و تخصص‌مان افتخار می‌کنیم و خیلی دوست داریم پای باورها و عقایدمان بمانیم. در یک دنیای باثبات، چنین طرز فکری منطقی خواهد بود اما مشکل اینجاست که دنیای ما به‌سرعت تغییر می‌کند و باید معادلِ زمانی که صرف تفکر می‌کنیم، برای بازنگری و اصلاح تفکرات‌مان هم وقت بگذاریم.

عیدی