محاکمه عادت ها

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
373

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب محاکمه عادت ها

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
بیش از صدها کتاب درباره «عادت ها» و ماهیت پیدایش آن ها، در دنیا، ترجمه و تالیف شده و به این مقوله از نگاه علمی پرداخته است، اما کتاب «محاکمه عادت ها» با همه آنچه تا امروز خوانده اید کاملا متفاوت است.
این کتاب، با ارائه سبکی داستان گونه، در آموزش رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است. هدف اصلی کتاب، هدایت خواننده به سوی شناخت عادت های برنده اوست؛ کما اینکه خود این کتاب نیز ماحصل همین شناخت عادت های برنده نویسنده آن می باشد!
مردی به نام اورهان از قونیه ترکیه، که از «عادت سرسری خواندن متون» بارها و بارها زیان دیده است، این بار در مصیبتی بزرگتر گیر می افتد؛ او ناخواسته و از روی عادت، پای قراردادی را امضا می کند که اجازه می دهد «مغزش را از «بدن» اش جدا کنند و به محاکمه بکشانند. در این پرونده «مغز» متهم است و «بدن» شاکی.
جرم مغز «ناموفق بودن در زندگی» و اتهامش « تکرار مکرر اشتباهات بر مبنای عادت های بد» است.
دادگاهی بین المللی با حضور قاضی و دوازده عضو هیأت منصفه از کشورهای مختلف جهان در جزیره برینلند تشکیل می شود! «مغز» برای بازگشت به خانه اصلی اش «بدن» در صحن علنی دادگاه دست به تقلایی جانانه می زند. او در یک قدمی از دست دادن حق حضانت بدنش قرار دارد. جو دادگاه پرالتهاب است. اتفاقات زیادی رقم می خورد. مغز سعی می کند به هر قیمتی که شده، هیأت منصفه را قانع کند که اشتباهات گذشته را تکرار نمی کند... پنداشتی محکوم به اعدامی، باشور و حرارت هراس آلوده ای، آخرین دفاعیاتش را ارائه می دهد. هر آنچه که می تواند... هر آنچه در چنته دارد...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    به هیچ طریقی نمیشد مبحث عادتها را از این بهتر در قالب یک داستان توضیح داد یک داستان پر کشش و آموزنده است که در ان مغز دریک دادگاه رسمی محاکمه میشه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی