30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
نردبان خودت را بالا برو
نردبان خودت را بالا برو

نردبان خودت را بالا برو

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
255

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
5

کسانی که پیشنهاد می کنند
6

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نردبان خودت را بالا برو

انتشارات صدای معاصر منتشر کرد:
لیدا صداقت کیش متولد ۱۳۶۳ می باشد. تحصیلات وی دکتری مدیریت از دانشگاه تهران است.
وی با نگاهی میان رشته ای، مدیریت فردی و ارتباطات را در هم آمیخته و در پی کشف ناشناخته های درون انسان است. او تجربۀ زیسته را پایه و اساس نوشته های خود قرار می هد.
نردبان خودت را بالا برو:
اگر با دقت بیشتری به بسیاری از مشکلات بشر در زندگی فردی و اجتماعی نگاهی بیندازیم، رد پای پر رنگی از هیجاناتی همچون استرس، خشم، غم، ترس و ... را مشاهده خواهیم کرد. وجود هیجانات در زندگی بشر، هم می تواند تاثیرات مثبت داشته باشد و هم تاثیرات مخرب... اما عاملی که به ما کمک می کند تا بتوانیم تاثیرات منفی هیجانات را بر زندگی خود کاهش دهیم، «هوش هیجانی» است.
«هوش هیجانی» همچون کلیدی است که می تواند با کمک آموزش و یادگیری در ذهن انسان روشن شود.
شاید این تصور به وجود آید که با روشن شدن کلید هوش هیجانی در ذهن، دیگر هیجاناتی همچون ترس، اضطراب، خشم و ... را در وجود خود نخواهیم داشت. اما واقعیت آن است که هوش هیجانی، ما را به قدرتی مجهز می نماید که در مواجهه با هیجانات درونی و بیرونی، خواهیم توانست رفتارهای تند و اشتباه ناشی از غلبه هیجانات را تحت درایت و کنترل خود درآورده و به این ترتیب، هیجانات تاثیر مخرب کمتری بر زندگی فردی و اجتماعی ما خواهند داشت و از سویی دیگر غلبه هیجانات بر ذهن، مانع از اتخاذ تصمیمات درست ما نخواهد شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سامان نصرالهی
    • پاسخ به نظر

    عالی...متنی روان و قابل درک که هرکسی می تواند از آن استفاده کند، پله های نردبان زندگی رو می توان شناخت و قدم به قدم آن را تحکیم کرد..با آرزوی دیدن همه دوستان در بالاترین پله ی نردبان زندگی

  • تصویر کاربر

    • پاسخ به نظر

    این کتاب، با مثال های ساده از زندگی روزمره ی ایرانی ، تعداد زیادی از سوالات ذهنی منو پاسخ داد. دیدگاهم نسبت به اطرافیان و رفتارهاشون تغییر کرد. و فهمیدم همه چیز به اون بدی که من فکر می کردم نیست. از همه مهم تر اینکه میشه مشکلاتی که در ارتباطات با اطرافیانمون داریم، بهبود ببخشیم. با تشکر

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی