30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
بخواهید تا به شما عطا شود

بخواهید تا به شما عطا شود

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
272

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بخواهید تا به شما عطا شود

انتشارات هورمزد منتشر کرد:
آیا در پی یافتن شغل مورد علاقه تان یا همسری مناسب هستید ؟ اگر می خواهید همه این موارد را داشته باشید، استر هیکس و جری هیکس در کتاب بخواهید تا به شما عطا شود، راه رسیدن به آن ها را به شما آموزش خواهند داد. این کتاب راه حلی است برای آنچه که می خواهید باشید و آن طور که می خواهید زندگی کنید. همچنین به شما یاد می دهد چگونه کاری که خوب است را انجام دهید و از کاری که ناخوشایند است دوری کنید. تنها کافیست 22 راهکار عملی این اثر را امتحان کنید و نتیجه آن را ببینید.
وقتی مطالب کتاب را می خوانید، درمی یابید که چگونه روابط اجتماعی، سلامتی، مسائل شغلی و هرآنچه در اطرافتان می گذرد، تحت تأثیر قوانین جهانی حاکم بر زندگی شماست. با روش هایی قدرتمند آشنا می شوید که شما را در مسیر مثبت زندگی قرار می دهند. با خواندن این کتاب خواهید فهمید که روابط، سلامت و امور مالی شما تابع قوانینی است که با حرکت در جهت آنها زندگیتان را متحول می کنید. حق مسلم شماست که زندگیتان پر از چیزهای خوب باشد و این کتاب به شما یاد می دهد چگونه به حق خود برسید.
این کتاب مکملی از آموزه های آبراهام و نوارهای ضبط شده استر و جری هیکس در طول 18 سال اخیر است. شما با مطالعه این کتاب متوجه خواهید شد چگونه روی افکار خود تسلط داشته باشید. از طرف دیگر، یاد خواهید گرفت که چگونه به ندای درون خود گوش فرا دهید و سرنوشت تان را خودتان بسازید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی