اعترافات نرون جوان (دیدآور)

(0)

2,900,000ریال

2,610,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
120

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اعترافات نرون جوان

انتشارات دوران منتشر کرد:

مارگات جورج، نویسنده آمریکایی، متولد1942 در ایالت تنسی، از دانشگاه استنفورد در رشته ی بوم شناسی فارغ التحیل شد و شروع کرد به نوشتن مجموعه ای از رمان های تاریخی که همگی علاوه بر تحسین منتقدان ادبی، با اقبال فراوانی رو به رو شدند و در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز قرار گرفتند؛ هنری هشتم(1986)، ملکه مری اسکاتلند(1992)، خاطرات کلئوپاترا(1997)، مریم مجدلیه(2002)، هلن تروا(2006)، الیزابت اول(2011) و اعترافات نرون جوان(2017)، از ویژگی های مهم آثار مارگات جورج می توان به توجه دقیق به جزئیات حوادث تاریخی و تسلط او به پزشکی باستان اشاره کرد که باعث جذابیت آثارش می شوند.
رمان اعترافات نرون جوان به زندگی کوتاه و پر فراز و نشیب امپراتور مشهور و بد نام روم در قرن نخست میلادی می پردازد. امپراتوری که هبه دشمنی با نوکیشان مسیحی روی آورد و مظنون اصلی ماجرای آتش سوزی شهر رم به حساب می آمد. اما نویسنده در این رمان علاوه بر اطلاعات تاریخی موجود راجع به زندگی این امپراتور جوان و کامجو، ابعاددیگری از شخصیت او، نظیر عشق به هنر، را به نمایش می گذارد.
(دوستتان دارم مردم عزیزم.
دروغ هم نمی گفتم. دوستشان داشتم. چون این دوست داشتن ابتدا از سوی آنها بود. از صمیم قلب. چنین محبتی را هرگز تجربه نکرده بودم. عشق مردم به تو، عشقی مستی آور، از خود بی خود کننده و شگرفت استرو من مجذوب این عشق شدم. غرق در آن شدم.)

فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی