موفقیت شخصی

(0)

1,000,000ریال

900,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
16

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب موفقیت شخصی

انتشارات ذهن آویز منتشر کرد:
می توانید ترس را فراموش کنید

ترس از شکست آموختنی است. ترس از شکست از دوران کودکی انتقال می یابد. این ترس را اغلب پدر و مادر به فرزندان خود انتقال می دهند. اما همانطور که این ترس فراگرفتنی است، می توانید آن را نوآموزی کرده ذهن خود را از هراس پاک کنید و به جای آن عادت شجاعت را بکارید.

ترس از شکست مبتنی بر واقعیت نیست. این ترس خیالی و تصوری است. 99 درصد چیزهایی که از آن می ترسیم تحقق پیدا نمی کنند. ترس یک باور است. و همانطور که ویلیام جیمز می گفت: «باور واقعیت را خلق می کند.»

رالف والد امرسون پادزهر هراس را به ما می دهد. او گفت: «آنچه را از آن می ترسید انجام دهید، مرگ هراس قطعی است.»اگر آنچه را از آن می ترسید انجام دهید، ترس سرانجام قدرت خود را از دست می دهد.

به سمت ترس حرکت کنید

تفاوت یک زن یا مرد شجاع با یک بزدل و ترسو در چیست؟ جواب این است که شخص شجاع با ترس برخورد می کند، به سمت ترس می رود، با ترس رو به رو می شود و موقعیت هراسناک را حل و فصل می کند. از سوی دیگر، ترسو از ترس فاصله می گیرد، از ترس اجتناب می کند به این امید که ترس خود به خود از میدان به در رود.

وقتی به سمت چیزی حرکت کنید که از آن می ترسید، ترس حجم و اندازه اش کاهش می یابد، از نفوذش کاسته می شود، کوچک و کوچکتر می شود و شرایطی فراهم می آید که روی احساسات شما تاثیری نمی گذارد.

اما اگر از هراس فاصله بگیرید، یا از شخصی که تولید هراس می کند اجتناب نمایید، رشد می کند و بزرگ می شود و دیری نمی گذرد که بر همه زندگی شما چنگ می اندازد. همه این را تجربه کرده اند.

هرگاه ترس را تجربه کردید، به صدای بلند و به تکرار بگویید: من می توانم این کار را بکنم! من می توانم این کار را بکنم!

واقعیت این است که شما می توانید هرکاری را بکنید. کافیست که به اندازه کافی این را بخواهید. محدودیتی جز آن محدودیت که بر خود وضع می کنید وجود ندارد. این باورهای منفی علیه خود هستند که شما را از حرکت به جلو باز می دارند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی