30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
تو كوه هستی از ‌خود ‌تخریبی تا ‌خودسازی

تو كوه هستی از ‌خود ‌تخریبی تا ‌خودسازی (دکسا)

(0)
نویسنده:

1,700,000ریال

1,530,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
65

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تو كوه هستی از ‌خود ‌تخریبی تا ‌خودسازی

انتشارات دکسا منتشر کرد :
معرفی کتاب :
"تو کوه هستی" دربارۀ تحول از خودتخریبی به تسلط بر خود است. همانگونه که ناملایمات در طبیعت سبب حاصلخیزی و گسترش‌پذیری است، ما هم زمانیکه به ته خط می‌رسیم و سایر واکنش‌های دفاعی برای تلطیف روحیه‌مان کارساز نیست؛ مجبور می‌شویم که از حاشیۀ امن‌مان خارج شویم و دقیقا همینجاست که تحول رخ خواهد داد.
این کتاب درباره خودتخریبی است
چرا خودتخریبی می‌کنیم؟ چه زمانی این کار را می‌کنیم و چطور می‌توانیم این رفتار را متوقف کنیم؟
وجود نیازهای متناقض در ما باعث بروز رفتارهای خودتخریبی می‌شود. وقتی رفتارهای خودتخریبی داریم آنقدر در برابر تغییرات مقاومت می‌کنیم تا آن تغییرات دیگر ارزش خود را از دست می‌دهند. ولی با شناخت درست رفتارهای آسیب‌زننده، تقویت هوش هیجانی، درک بهتر سازوکار بدن و ذهن، بازیافت تجربه‌های گذشته و عمل کردن به عنوان بهترین نسخه آینده خودمان می‌توانیم از سر راه خودمان کنار برویم و پتانسیل‌های خودمان را آزاد کنیم.
قرن‌هاست که کوه را به عنوان نمادی از چالش‌های بزرگ و غیرقابل حل می‌شناسیم. ولی در حقیقت، برای غلبه بر کوه‌های زندگی، باید کندوکاو درونی عمیقی انجام دهیم تا آسیب‌های خودمان را بشناسیم، تاب‌آوری‌مان را افزایش دهیم و خودمان را برای بالا رفتن از کوه وجودمان آماده کنیم.
در آخر، ما به کوه غلبه نمی‌کنیم، بلکه به خودمان مسلط می‌شویم
نویسنده
ریانا ویست
بریانا ویست در 11 اکتبر 1992 در نیویورک متولد شد. او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی نویسندگی حرفه ای در کالج الیزابت‌تاون به پایان رساند و در آنجا مدرک گرفت.
بریانا ویست به دلیل مطالعات گسترده‌اش در زمینۀ هوش هیجانی شهرت دارد و چندین مجموعه از نوشته‌های خود را تحت عنوان “حقیقت دربارۀ همه چیز” و “عنصر انسانی”منتشر کرده است.
موفقیت ویست را می‌توان به این دلیل دانست که او در مورد جنبه‎های روزمرۀ زندگی می‌نویسد که هرکسی صرف ‌نظر از سطح اجتماعی-اقتصادی، رنگ پوست یا جنسیت می‌تواند از نوشته‌های او بهره‌مند شود.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی