حضور در وضعیت صفر

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
5

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب حضور در وضعیت صفر

انتشارات یوشیتا منتشر کرد:
کتاب «حضور در وضعیت صفر» نوشته‌ی «جو ویتالی»، تکمیل کننده‌ی آثار گذشته‌ی این نویسنده است. کتاب حاوی داستان‌ها و فرایندهای جدیدی است که همان چهارمین مرحله بیداری هواوپونوپونو است. هواوپونوپونو روشی است مؤثر و معجزه‌آسا که متعلق به بومیان هاوایی است. این روش شما را در راستای رهایی از موانع و دستیابی به فرصت‌های ناب در زندگی یاری می‌کند. کتاب قبلی دکتر جو ویتالی، «محدودیت صفر»، روش‌های منحصربه‌فرد خودیاری را ارائه می‌دهد و تمرکز آن روی کمک‌کردن به افرادی است که برای غلبه بر موانع و رسیدن به اهدافشان، فشار روانی زیاد و بیش از حدی را تحمل می‌کنند.
«حضور در وضعیت صفر» اولین کتابی است که توضیح می‌دهد چگونه یک روش مخفی بومیان هاوایی به نام هواوپونوپونو می‌تواند به افراد در تجربه‌ی سلامتی‌، ثروت‌، خوشبختی و موارد دیگر کمک کند.
این کتاب، هزاران خواننده را قادر می‌سازد تا کنترل همه‌چیز را در زندگی خود به دست بگیرند تا به آرزوها و اهدافشان برسند. «حضور در وضعیت صفر» از همان جایی شروع می‌شود که «محدودیت صفر» به پایان می‌رسد. این کتاب داستان‌های جدیدی را ارائه می‌دهد، روند جدیدی را توضیح می‌دهد و مرحله چهارم بیداری را نشان می‌دهد. همچنین فرایند موسوم به «پاکسازی» را توصیف می‌دهد تا برنامه‌ها و باورهایی که از آن‌ها آگاهی ندارید را حذف کنید. علاوه بر این، این کتاب نشان می‌دهد که چگونه تکرار عبارات دوستت دارم، متأسفم، لطفاً من را ببخش، متشکرم می‌تواند به شما در رسیدن به الوهیت کمک کند. در کل زندگی، همیشه شما را با چالش‌هایی روبه‌رو خواهد کرد. همان‌طور که جو ویتالی، نویسنده‌ی کتاب عمل هواوپونوپونو‌ را نشان می‌دهد، شما را در سفر زندگی با ابزارهایی راهنمایی می‌کند که برای خلاص‌شدن از شر موانع و باز‌کردن فرصت‌های بی‌حدومرز وجود دارد.
آقای جو ویتالی در این کتاب آنچه را که اصول مهم روانشناسی، علمی و معنوی ارائه می‌کنند را به ساده‌ترین شکل ممکن آورده است. وقتی تمام این حیطه‌ها را در اصول اساسی‌شان خلاصه کنید، به اصول بسیار ساده‌ای می‌رسید؛ تنها پاسخ به چالش‌های زندگی، عشق و قدردانی است. آقای جو ویتالی تحقیقات زیادی در زمینه هواوپونوپونو انجام داده است. البته یک نکته بسیار مهم دیگر به شما بگویم که اگر می‌خواهید از این کتاب بهترین نتیجه را بگیرید باید این کتاب را کامل مطالعه کنید و هر چیزی را که یاد می‌گیرید، در زندگی‌تان به‌کار ببرید؛ در غیر این صورت به نتایج دلخواهتان دست نمی‌یابید.
این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی در جهات مثبت پیشنهاد می‌کنیم.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی