30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
*روش آماری فرا تحلیل در تشخیص بالینی
*روش آماری فرا تحلیل در تشخیص بالینی

*روش آماری فرا تحلیل در تشخیص بالینی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
2

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب *روش آماری فرا تحلیل در تشخیص بالینی

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
کتاب حاضر، نخستین کتابی است که به شکل ویژه به روش آماری فراتحلیل در تشخیص بالینی اختصاص دارد که بر اساس پیشرفت‌های عمدۀ اخیر در معیارهای گزارش‌دهی، روش‌های جستجو، و به‌ویژه ابزارهای آماری اختصاص یافته به مطالعات تشخیصی است. افزون بر این، به شکل گسترده‌ای از آخرین پیشرفت‌ها در مرورهای نظام‌مند و فراتحلیل مطالعات مداخله‌ای استفاده می‌کند. بخشی از کتاب نیز به روش‌های طراحی مرورها، ترکیب شواهد و ارزیابی تناقض در پژوهش‌ها، اختصاص داده شده است، کاربرد این رویکردها در زمینۀ مطالعات موردی از رشته‌های بالینی مختلف نشان داده می شود.
تشخیص در تصمیم‌گیری پزشکی و بالینی در بسیاری از زمینه های دیگر همچون آموزش و روان‌شناسی، موضوع محوری است. فراوانی منابع شواهد علمی در مورد دقت آزمون تشخیصی همانند ابعاد چندگانه اعتبار شواهد که شامل حساسیت، ویژگی، ارزش‌های پیش بینی و نسبت‌های احتمال است، چالش بزرگی برای پزشکان و پژوهشگران ایجاد می‌کند،
کتاب حاضر، منبعی ارزشمند برای هر فردی است که قصد دارد فرآیندهای تصمیم‌گیری در تشخیص، طبقه‌بندی یا پیش‌بینی خطر را بهبود بخشد، از روان‌شناسان و اپیدمیولوژیست‌ها گرفته تا پژوهشگران آمار زیستی، رادیولوژیست‌ها، پزشکان، دانشجویان و هر درمانگری که به اصلاح مهارت‌های روش‌شناختی خود در تشخیص بالینی علاقه‌مند است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی