30بوک
کتاب عمومی
اقتصادی
عمومی
اقتصاد محیط ‌زیست و منابع طبیعی

اقتصاد محیط ‌زیست و منابع طبیعی

(4)

5,800,000ریال

5,220,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
224

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اقتصاد محیط ‌زیست و منابع طبیعی

انتشارات نی منتشر کرد:
کتاب اقتصاد محیط زیست و منابع طبیعی هرچند یک کتاب درسی برای رشته های اقتصاد، محیط زیست، منابع طبیعی و سایر رشته ها در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد محسوب می شود، اما مطالب و موضوعات بسیار گسترده و متنوع آن می تواند طیف وسیعی از دانشجویان، اساتید و خوانندگان غیراقتصادی را نیز دربرگیرد.
نویسندگان کتاب با دقت و حوصله ی تحسین برانگیز هیچ نکته ی مهمی را از قلم نینداخته اند. لذا حجم زیاد کتاب ناشی از تدریس، مطالعه و تحقیقات بی شمار نویسندگان آن است که می تواند مرجع بسیار خوبی برای مطالعات بیشتر در زمینه ی اقتصاد و محیط زیست و منابع طبیعی به شمار آید. موضوعی که هم به لحاظ وجود منابع طبیعی فراوان و هم به علت عقب ماندگی پژوهش های اقتصادی در این زمینه باید بیش از پیش در کشور خود به آن بپردازیم.
حمیدرضا ارباب متولد سال 1336 در تهران است. فارغ التحصیل مقطع دکتری در رشته? اقتصاد است و از سال 1366 عضو هیئت علمی دانشکده ی اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی ست. اقتصاد محیط زیست و منابع طبیعی اثر راجر پرمن، یوما، جیمز مک گیل ری با ترجمه ی او در سال 1383 به عنوان کتاب برگزیده ی سیزدهمین دوره ی کتاب سال دانشگاهی شناخته شد و اقتصاد خرد اثر گریگوری منکیو نیز با ترجمه ی وی در سال 1387 جایزه ی کتاب فصل پاییز را دریافت کرد.
فروشگاه اینترنتی کتاب 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی