8 گام تا شادکامی

8 گام تا شادکامی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
107

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 8 گام تا شادکامی

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
آیا روان‌شناسی مثبت در واقعیت كارساز است و می‌تواند باعث كاهش فشارهای روانی زندگی روزمره شود؟
نویسندگان كتاب حاضر برای پاسخگویی به سؤالی كه در بالا گفته شد، دست به یك آزمایش در ناحیه‌ی مركزی و غربی شهر ماریكویل زدند. نتایج یك پژوهش ملی نشان داد كه ساكنان بخش‌های مركزی شهر سیدنی در مقایسه با ساكنان سایر نواحی و شهرهای استرالیا از میزان بهزیستی و سلامت پایین‌تری برخوردار هستند و ماریكویل نیز در حومه‌ی این ناحیه قرار دارد. به باور نویسندگان این كتاب، چنانچه آزمایش آن‌ها باعث افزایش شادكامی ساكنین این ناحیه شود، پس می‌توان میزان شادكامی سایر افراد نواحی را نیز افزایش داد.
در این آزمایش، هشت نفر از ساكنین شهر ماریكویل به‌صورت داوطلبانه شركت كردند و یك گروه متخصص نیز برای بررسی چگونگی اثربخشی برنامه بر میزان شادكامی آزمودنی‌ها استخدام شدند. در این آزمایش به‌منظور بررسی معیارهای علمی شادكامی از تصاویر مغزی، بررسی فعالیت ذهنی، ترشح بزاق و بررسی كاركردهای مختلف زندگی استفاده شد.
یافته‌ی جالب توجه آن بود كه برنامه‌ی معرفی‌شده در این كتاب، توانست در طول هشت هفته میزان شادكامی و بهزیستی آزمودنی‌ها را به‌طور بنیادی افزایش دهد و اثربخشی مثبت آن را به‌طور علمی اثبات نماید.
نویسندگان در كتاب حاضر تلاش نموده‌اند تا همه‌ی تجارب خود را در زمینه‌ی شادكامی پیش روی ما قرار دهند. كتاب حاضر نشان می‌دهد كه چگونه هشت نفر از ساكنان ماریكویل توانستند با به‌كارگیری برنامه‌ی معرفی‌شده در این كتاب، شادكامی خود را در طول هشت هفته ارتقاء دهند. خوانندگان این كتاب نیز پس از مطالعه آن درخواهند یافت كه چگونه این برنامه‌ی شواهد محورانه می‌تواند شادكامی آنان را نیز در هشت مرحله و هشت هفته افزایش دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی