بزرگان اندیشه و هنر (11)(مارتین هایدگر)

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
67

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بزرگان اندیشه و هنر

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
هایدگر از برجسته‌ترین و جنجالی‌ترین فیلسوفان معاصر بود که آرا و نظریاتش محل جدل‌های سیاسی فراوان بوده است. از هایدگر کتاب‌های متعددی در ایران ترجمه شده است. کتاب حاضر نظر به زندگی، اندیشه و فعالیت‌های او انداخته و با ذکر گفتارها، نوشتارها، گزارش ها و نیز درج عکس‌های مختلف، زندگینامه‌ای مصور از این فیلسوف آلمانی به دست داده است.
خواننده در بخش‌های مختلف این کتاب می تواند دیدگاه‌های او را درباره مفاهیمی چون خدا، دازاین، وجود و عدم و ناسیونال سوسیالیسم بخواند و افکار و زندگی او را به عنوان ادیب و متفکر دنبال کند.
مجموعه “بزرگان اندیشه و هنر” شامل کتاب‌هایی است که تصویری کامل از هنرمندان و اندیشمندان معاصر ارائه داده است. فیلسوفان، اندیشمندان و هنرمندان بنیانگزاران خرد بشری هستند و قرون نوزده و بیست میلادی دوران ظهور مکاتب و تفکرات نوین بوده است. هر یک از کتاب‌های این مجموعه، برآیندی از تحقیقات یک پژوهشگر متخصص درباره یکی از شخصیت‌های برجسته اندیشه و هنرجهان است که می تواند منبع و راهنمایی مناسب و متنوع برای شناخت آنهاباشد. این کتاب‌ها ترجمه‌ای است از مجموعه معتبری که توسط محققان و آکادمیسین‌های غربی در انتشارات روولت آلمان تهیه شده است
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی