قلعه حیوانات (جیبی)

(8)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
691

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قلعه حیوانات

انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد:
این رمان مشهور در سال 1945 در انگستان منتشر شده و به شکل نمادین درباره ی گروهی از جانوران اهلی است که صاحب مزرعه را فراری می دهند تا خودشان آنجا را اداره و برابری و رفاه را درمزرعه برقرار کنند.
داستان نویس، روزنامه نگار، منتقد ادبی و شاعر انگلیسی بود. این دو کتاب دیگری از یک نویسنده قرن بیستمی، خوانده شده اند. او همچنین با نقدهای پرشماری که بر کتاب ها می نوشت، بهترین وقایع نگار فرهنگ و ادب انگلیسی قرن شناخته می شود.
"شرکت سهامی کتاب های جیبی" با ایده گرفتن از انتشارات پنگوئن در سال 1339 بنیاد نهاده شد تا ارزنده‌ترین آثار از بهترین و بلندپایه‌ترین ادیبان، دانشمندان، پژوهشگران، و رمان نویسان جهان به کتاب‌خوانان ایرانی معرفی شوند و در دسترس عموم کتابخوانان قرار گیرند.
فعالیت آن شرکت سال‌هاست که متوقف شده است و آثار انتشاریافته آن روزگار را شاید در کتابفروشی‌های معمولی نتوان یافت. این مجموعه کتاب‌ها تحت عنوان مجموعه کتاب‌های جیبی توسط انتشارات علمی و فرهنگی تجدید چاپ می شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می گیرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • آرزو کشتکار
    • پاسخ به نظر

    کمتر کسی هست که اسم این کتاب فوق العاده رو نشنیده باشه،حتی اگر کتابخوان حرفه ای نیستید این کتاب کم حجم رو حتما بخوانید و لذت ببرید

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی