عشق دیوانه وار

عشق دیوانه وار (رشد)

(10)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1386

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عشق دیوانه وار

انتشارات رشد منتشر کرد:
کتاب عشق دیوانه وار برای گروه های زیر بهره های فراوان دارد:
1. افراد مجردی که زود یا دیر می خواهند تشکیل خانواده دهند، اما هم اکنون کسی را برای ازدواج ندارند. اینان با مطالعه کتاب در می یابند که در زیر ظاهر آرام و آراسته بسیاری از افراد، دوازده نوع بیمار شخصیتی پنهان شده است که شناخت آنها نیازمند آگاهی دقت و رها شدن از وابستگی های ظاهری و عاطفی است.
2. آنهایی که در مرحله ی آغازین آشناسی و یا دوران نامزدی هستند و می خواهند با چشم باز پا به دنیایی ناشناخته ازدواج نگذارند.
مطالعه ی کتاب راهنمای خوبی است که هر نشانه ی کوچک و بزرگ اختلال شخصیت را جدی بگیرند و با عمق بخشیدن به اطلاعات خود و مشورت خواستن از روان شناسی با تجربه، دست به انتخابی شتابزده و ناآگاهانه نزنند.
3. کسانی که خواسته و نا خواستخ با فردی که دچار اختلال شخصییت است ازدواج کرده اند و پس از تحمل ناراحتی ها و مشکلات فراوان و تکرار شونده نمی دانند از این پس چگونه با شریک نااهل خود برخود کنند، بمانند یا بروند؟ اگر بمانند با شیوه های با او روزگار بگذرانند و اگر بروند چه سان خود و دیگران را قانع کنند که جدایی بهترین گزینه ادامه راهشان بوده است؟
4. روان شناسان و مشاورانی که همراه با بررسی های دقیق خود می خواهند به مراجعه کنندگان ذکر شده در بالا مطالب علمی و قانع کننده ای بدهند تا به شنیده ها و راهنمایی های جلسات کوتاه مشاوره عمق ببخشند و این همان است که به کتاب درمانی معروف شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی