ادبیات پلیسی (32)(پنهان در برف)

(1)
نویسنده:

750,000ریال

675,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
468

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ادبیات پلیسی

انتشارات قطره منتشر کرد:
نورا همیلتون، صبحی زمستانی در خانه ی روستایی قدیمی اش در شمال آمریکا از خواب بیدار می شود و می داند که مشکلی پیش آمده است. جای شوهرش در تخت خالی است. غبار خواب که زدوده می شود، نورا می فهمد دنیایش به ناگهان از هم پاشیده شده است. شوهرش برندن، با طنابی پوسیده، خود را دار زده است.
اولین ساعت پس از فاجعه، در گیجی و ناباوری سپری می شود و بعد پرسشی ناخوشایند کم کم در ذهن نورا می نشیند: چرا برندن از رنجی که او را به خودکشی واداشت چیزی ننوشت؟ چرا افسر پلیسی قدرتمند، با مهری که به همسرش داشت، شغل خوبی که داشت، شرایط آرامی که در شهرک زادگاهش داشت تصمیم گرفت زندگی اش را به پایان برساند؟
چه راز پنهانی برندن را واداشت که با آرامش به سوی مرگ گام بردارد؟ نورا که تمام عمر از حقایق تلخ فرار می کرد، حال باید با آنها روبه رو شود. او با بررسی آخرین روزهای زندگی همسرش به دنبال پاسخ می گردد؛ اما هر بار با مقاومت دوستان، همکاران و مادرشوهر بی عاطفه اش روبه رو می شود. همه تلاش می کنند سؤال های او بی جواب بماند و پرسش هایی تازه و درهای بسته یکی بعد از دیگری در برابر نورا ظاهر می شوند. زیر پوشش نرم برفی که بر شهر نشسته، حقایقی تیره و بسیار تلخ پنهان شده اند.
پنهان در برف اولین رمان جنی میلچمن و برنده ی جایزه ی مری هگینز کلارک است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی