30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
موفقیت
سنگفرش هر خیابان از طلاست

سنگفرش هر خیابان از طلاست

(0)
نویسنده:
نشر:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
35

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

انتشارات پر منتشر کرد:
کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست: راهی به سوی موفقیت شامل مجموعه‌ای از مقالات کوتاه کیم وو چونگ خطاب به جوانان کره‌ای است و یک پیام جهانی را دربر دارد؛ این که کار، هیجان‌انگیزتر از تفریح است.
کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست: راهی به سوی موفقیت که پرفروش‌ترین کتاب کره‌ای (Every Street is Paved with Gold: The Road to Real Success) است در اصل حاوی پندهایی برای جوانان کره‌ای است؛ اما پیامی جهانی دارد، کم‌کم بسط پیدا کرد و کامل‌تر شد. در کره جنوبی کتاب «کیم» همانند کتاب‌های کوچک «لی یاکوکا» رئیس «شرکت سهامی کرایسلر» که در آمریکا مشهور است، می‌درخشد.
شما باید با کیم وو چونگ (Kim Woo Choong) آشنا شوید؛ نه تنها به این دلیل که پسر بچه فقیری بود که با تلاش و کوششی وصف ناپذیر، گروه صنعتی دوو را با بیش از 25 میلیارد دلار فروش سالیانه تاسیس کرد و یا به این دلیل که رهبران جهان، نبوغ افسانه‌ای او را در کار و تجارت ستوده‌اند؛ شما می‌بایست با وی آشنا شوید، زیرا سرگذشت وی مجموعه‌ای از راهنمایی‌های خلاقانه و کاربردی در راه رسیدن به موفقیت در کار و زندگیست.
این کتاب راه‌هایی جدید و فوق‌العاده برای اتخاذ تصمیم‌های بزرگ، بدست آوردن وام‌های کلان، پایان دادن به جلسات کاری طولانی، استخدام دستیاران بزرگ و بسیاری کارهای دیگر را نشان می‌دهد. همچنین ثابت می‌کند که اگر شما به سختی کار کنید و از پولتان برای بهبود وضع جامعه خود استفاده کنید، آنگاه واقعا به این نتیجه می‌رسید که سنگفرش هر خیابان از طلاست و وارد جاده موفقیت واقعی می‌شوید.
در این کتاب می‌خوانیم به همان اندازه که اندام‌های‌مان قوی‌تر می‌شود، باید سرمان را پایین‌تر بگیریم و فروتن باشیم. ما نیازمندیم تا از قطره‌های عرق روی پیشانی یک کشاورز، روغنی شدن لباس کارگران در کارخانه، از لمس دست گرم والدین در تاریکی پیش از طلوع آفتاب هنگام تهیه صبحانه برای فرزندانشان، چیزهای زیادی یاد بگیریم. چشم و گوشتان را برای دیدن و شنیدن صداهای اطرافتان بازکنید، متواضع باشید و سخت مطالعه کنید.
کره‌ای‌ها در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده‌اند. کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست: راهی به سوی موفقیت، بخشی از راه‌هایی که کیم را قادر به غلبه بر چالش‌هایش می‌سازد، نشان می‌دهد.
کیم وو چونگ (Kim Woo Choong)، پس از جنگ کره بدون هیچ سرمایه‌ای از صفر شروع کرد و یکی از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی جهان را تأسیس نمود. کیم بنیان‌گذار و رئیس «دوو» این ایده را که شرق آسیا به مرکز تجاری جهان تبدیل خواهد شد، طراحی و اجرایی نمود. او کارش را با خرید و احیا شرکت‌های ورشکسته در کشورش شروع کرد.
«کیم» نشان می‌دهد هنگامی‌ که قدرت اقتصادی از غرب به شرق منتقل شود تمامی ملت‌ها از آن بهره‌مند می‌گردند. او را هم‌ تراز آسیایی «آندرو کارنجی» یا «جان دی راکفلر» می‌دانند اما با دید و تفکراتی متفاوت. هر کسی می‌تواند از کیم بیاموزد مخصوصاً از قدرت خارق‌العاده‌اش در به حرکت درآوردن ملت‌ها و زندگی پرماجرایش موجب شده تا «هوراشیو آلجر» اصلی به نظر آرام بیاید.
شاهکار‌های «کیم» جوایز بسیاری در داخل و خارج کسب نموده است. در ژوئن سال 1984 «کارل گوستاو شانزدهمین پادشاه سوئد»، به «کیم» جایزه بین‌المللی را که هر سه سال یک‌بار توسط اتاق بازرگانی به کارآفرینانی که ایده خود را به مرحله عمل رسانده‌اند، اعطا می‌شود اهدا نمود. در سال 1988 «مجله کره‌ای اکونومیست» «کیم» را به‌ عنوان تاجری موفق و مؤثر انتخاب کرد. سال بعد هم دفتر یونسکو در سئول او را به‌ عنوان فردی که با تلاش معنای دیگری به کار داده است، برگزید. «کیم» توسط دولت پاکستان و سودان به خاطر کمک به پیشرفت اقتصادشان تجلیل شده و در ایالات‌ متحده و کره نشان‌های افتخار کسب کرده است. او را توسط دانشجویان زن کره‌ای به‌ عنوان تاجر موفق کره‌ای برگزیده‌اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی