ارتقا

(0)
نویسنده:

2,390,000ریال

2,151,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1944

علاقه مندان به این کتاب
30

می‌خواهند کتاب را بخوانند
7

کسانی که پیشنهاد می کنند
10

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ارتقا

انتشارات نون منتشر کرد :
"تو قدم بعدی برای تکمیل بشریت هستی..."
اگر این حرف درست باشد چه ؟ چه می شود اگر تمرکز بهتری داشته باشید، بتوانید در آن واحد کارهای مختلفی را با سرعت زیاد انجام دهید ،حافظه قوی تری داشته باشید و به خواب کمتری احتیاج پیدا کنید ؟ لوگان رمزی در حال تجربه همین اتفافات است . محیط پیرامون و مهمترین اشخاص زندگی اش ، جلوه جدیدی برای او پیدا کرده اند . شاید توالی ژنتیکی اش هک شده باشد ، شاید در معرض یک ارتقا قرار گرفته باشد.
میراث خانوادگی رمزی چندین سال است زندگی او را تحت تاثیر قرار داده و امنیت اش را به خطر انداخته است. اکنون فرصتی برای او پیش آمده تا با همه گیر کردن ارتقا ، سایه این ننگ را از سر خانواده اش پاک کند. او برای پیروز شدن در جنگی که بشریت را تهدید می کند، باید به چیزی متفاوت تبدیل شود... به چیزی خارق العاده . آیا حاضرید غیر ممکن ها را تجربه کنید؟
بلیک کراوچ نویسنده خلاق و محبوب برای اولین بار در ایران توسط نشر نون با رمان ماده تاریک معرفی شد و حالا رمانی دیگر از کراوچ افسانه ای . ارتقا همان کتابی ست که مدت ها پس از خواندن ، ذهن تان را به خود مشغول می کند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نقد و بررسی کتاب زمان اشتباه، مکان اشتباه و دختری که به اعماق دریا افتاد را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی