30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
بهانه های متداول برای تنبلی

بهانه های متداول برای تنبلی

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
64

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بهانه های متداول برای تنبلی

انتشارات بذر خرد منتشر کرد:
شاید فکر کنید دلیل دست نیافتن به اهدافتان تنبلی، بی ارادگی یا نداشتن انگیزه است. ولی تحقیقات جذابی در زمینه ی عصب روان ایمنی شناسی (Psychoneuroimmunology) نشان دهنده ی احتمالی قوی تر است. این تحقیقات می توانند تغییراتی بنیادین در زندگی شما ایجاد کند. بهانه های متداولی که برای پشت گوش انداختن کارهای ضروری مان انجام می دهیم از قبیل خیلی خسته ام...، وقت ندارم...، انرژی ندارم... در واقع مظاهر شبکه ی پیچیده و در هم تنیده ای از عوامل روانشناختی، شیمیایی و عصب شناختی هستند زمانی که این عوامل فعال می شوند شما را از پا در می آورند یا در مواقعی مانع برداشتن قدم هایی در جهت ایجاد تغییر در زندگی تان می شود.
به بیان دیگر حتی با وجود انگیزه ی قوی هم فعال شدن این شرایط درونی می تواند مانع از پیشرفت شما شود. ولی با وجود پیچیدگی این موانع بیوشیمایی، راه حل های ساده ای برای ممانعت از فعالیتشان وجود دارد.
دکتر نیک هال در کتاب بهانه های متداول برای تنبلی به این راه حل ها پرداخته است . او در این کتاب 10 تا از متداول ترین بهانه های انفعال را بررسی و راهکارهای خاصی برای هر یک از آنها ارائه کرده است. نکات مهم هر فصل در انتهای آن خلاصه شده است . با مطالعه ی این کتاب بیشتر خود را می شناسید و به ریشه ی ترس ها و احساسات و نیازهایتان پی می برید و با شناختشان بر آنها غلبه کرده و موانع پیشرفت را بر طرف می کنید. نکته ی جالب توجه دیگری که در کتاب به آن اشاره شده لزوم همخوانی ارزش ها و اهداف شخصی است که در صورت ناسازگاری بین آنها دست یافتن به اهداف امکان پذیر نخواهد بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی