صبح جادویی

(0)
نویسنده:

1,600,000ریال

1,440,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
16

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب صبح جادویی

انتشارات یوشیتا منتشر کرد:
برای افراد موفّق، صبح جادویی، یک تغییر روند کامل زندگی است که به آنها امکان می‌دهد به آن سطح دست‌نیافتنی ِ بعدی برسند و موفقیت شخصی و حرفه‌ای خود را بسیار فراتر ببرند؛ یعنی فراتر از آنچه در گذشته به دست آورده‌ بودند؛ درحالی که این تغییر می‌تواند شامل افزایش درآمد، رشد کسب‌وکار، فروش یا درآمد شما باشد؛ همچنین این تغییر میتواند به معنای بهبودی‌ قابل‌توجهی در سلامت، شادی، روابط، معنویت یا هر زمینۀ دیگری باشد که بالای لیست آرزوها و اهداف شما قرار دارد.
هال الرود در کتاب صبح جادویی (The Miracle Morning) علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند تا فروش و سود کسب و کارتان را افزایش دهید، راهکارهایی نوین برای دستیابی به سطوح عمیق‌تری از تعادل و رضایت شخصی در جنبه‌های مختلف زندگی ارائه می‌کند که ممکن است تا به امروز از آن‌ها غفلت کرده باشید. از جمله این موارد می‌توان به سلامتی، شادکامی، روابط عاطفی، شرایط مالی و معنوی، و هرآنچه که در راس امور مهم زندگی شما قرار دارد اشاره کرد.
اگر می‌خواهید در برخی زمینه‌های مهم زندگی‌تان به پیشرفت‌های قابل توجه دست یابید و یا آماده ایجاد تغییرات اساسی در زندگی‌تان باشید به طوریکه شرایط کنونی شما به زودی به خاطره‌ای تبدیل شود، کتاب درستی را انتخاب کرده‌اید. شما هم اکنون آماده‌اید به کمک شیوه‌ای انقلابی سفری معجزه‌آسا را آغاز کنید… آن هم قبل از ساعت 8 صبح.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی