30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
خودشناسی، خودسازی
می خواهم بمیرم اما دوست دارم دوکبوکی بخورم

می خواهم بمیرم اما دوست دارم دوکبوکی بخورم

(0)
نویسنده:
مترجم:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
277

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب می خواهم بمیرم اما دوست دارم دوکبوکی بخورم

انتشارات آذرگون منتشر کرد :
علائم متداولی مثل شنیدن صداها، افکار مزاحم و خودآزاری تنها نشانه های افسردگی نیستند. درست مثل آنفولانزای خفیف که می تواند باعث آسیب به کل بدنمان شود،
افسردگی خفیف هم م یتواند ذهنمان را به طور کلی درگیر کند.
از بچگی درونگرا و حساس بودم در حال حاضر خاطرات مبهمی دارم، اما طبق نوشته های دفترچه ی خاطرات قدیمی ام واضح است که خوشبین نبوده ام و هرازگاهی احساس ناراحتی می کردم. در دوران دبیرستان بود که واقعاً نشانه هایی از افسردگی در من پیدا شد و روی تحصیلم تأثیر گذاشت و مانع از رفتنم به دانشگاه شد و آینده ام را به خطر انداخت.
شاید مسلم بود که در بزرگسالی دچار افسردگی می شوم حتی بخشهایی از زندگی ام که می خواستم تغییرشان دهم مثل وزن، تحصیلات دوست و دوستانم را تغییر دادم اما باز هم افسرده بودم همیشه چنین احساسی نداشتم اما مدام بدحال می شدم و از بدحالی بیرون می آمدم که این موضوع مثل آب و هوای بد کاملاً اجتناب ناپذیر بود ممکن بود خوشحال به رختخواب بروم اما غمگین و عبوس از خواب بیدار شوم.
وقتی استرس داشتم نمی توانستم غذا را از گلویم پایین دهم و وقتی مریض بودم مدام گریه می کردم به سادگی تسلیم این واقعیت شدم که فردی هستم که از بدو تولد افسرده بوده ام و اجازه دادم دنیایم تاریک و تاریکتر شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی