تک پرده ای های چخوف

(4)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
702

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تک پرده ای های چخوف

انتشارات خانه فرهنگ و هنر گویا منتشر کرد:
آنتون پاولوویچ چخوف
پزشک، داستان نویس و نمایشنامه نویس نامدار روس، چخوف بیش از ششصد داستان کوتاه و بلند طنز نگاشته و هشت نمایش نامه بلند و ده نمایش نامه کوتاه تک پرده ای در کارنامه کم نظیر خود دارد. در این کتاب با عنوان «تک پرده ای های چخوف» تمام نمایش نامه های کوتاه و تک پرده ای او را عرضه داشته ایم: هفت نمایش نامه بیشتر کمدی و دو نمایشنامه (آنهم با رگه هایی از طنز فاخر چخوف) ، در بخش افزوده کتاب نیز یک کمدی بسیار کوتاه و یک نمایشنامه ناتمام از وی را آورده ایم.
چخوف در همه آثار خود، به زندگی آدم های زمان خویش نظر دارد، اما توصیف زندگی آنچنان که هست، هدف او نیست؛ هدف نهایی اش: نهادن آیینه ای در برابر خواننده و یا تماشاگر است تا خود معایب خویش را در آن به خوبی ببیند: صد البته در کمدی هایش این آیینه معوج است و تصویر ما را خنده برانگیز به ما باز می نمایاند.
داریوش مودبیان
پژوهشگر ، نویسنده، بازیگر، کارگردان، مدرس و مترجم تئاتر، رادیو، تلویزیون و سینما، در نوجوانی کار نمایش در رادیو و تلویزیون را آغاز میکند و خیلی زود به تئاتر و صحنه روی می آورد. در هیجده سالگی به «گروه تئاتر مردم» (استاد علی نصیریان) می پیوندد و تاکنون همچنان وفادارانه کار خود را با این گروه دنبال میکند. تحصیلات دانشگاهی (در دو رشته نمایش و زبان شناسی) را ابتدا در ایران و سپس در فرانسه پی میگیرد و به اتمام می رساند.
داریوش مودبیاتن دارنده لقب و نشان «شوالیه هنر و ادب» از کشور فرانسه است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی